Brev:
Sukkervand - 1 mdr.
20. december 2010
Alder:
1 mdr.
Sukkervand - 1 mdr.
Hej Helen,
Tusind tak for dine fine svar! Det går godt m tvillingerne.
Den ene er super nem, Sarah mens jeg skal bruge flere kræfter på den anden, Adam.
Han er bare så urolig om aften ml 17-20. Han græder og vil spise konstant. Jeg er bange for at give ham mere end det han får - lige nu 100ml (han vejer nu 3600g) så jeg giver ham sukkervand. Igår aftes gav jeg ham 50 ml - er det ok???
Hvor meget kan jeg give ham om dagen?
Han er glad og nem om dagen- spiser og sover fint samt om natten. Det er kun om aften, det er problemet...
Jeg tænkte om det ikke var kolik, men når han nu er ganske "normal" om dagen, kan det ikke være det, vel?
Rigtig god jul og de bedste hilsner
Martina